هورمون درمانی FTM

علائم مصرف بیش از اندازه (Overdose) هورمون تستسترون

1

علائم مصرف بیش از اندازه (Overdose) هورمون تستسترون

مترجم: سعید.ش

هنگام استفاده از هورمون تستسترون ، در صورت ایجاد یکی از علائم زیر مرتبط با مصرف بیش از اندازه تستسترون ، سریعا درخواست کمک اورژانسی نمایید

🔻علائم مصرف بیش از اندازه (Overdose) هورمون تستسترون

تاری دید
سر درد
تشنج
لکنت زبان
عدم توانایی ناگهانی و شدید در صحبت کردن
نا بینایی موقت
ضعف ناگهانی و شدید در دست یا پا در یک سمت بدن

مترجم: سعید.ش
منبع: هلپ ترنس سنتر – شبکه اطلاع رسانی ترنسجندر و تغییرجنس
https://helptranscenter.org

مرجع:
https://www.drugs.com/sfx/testosterone-side-effects.html

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن /  تغییر دادن )

w

درحال اتصال به %s